Časté dotazy

Otázka: Jak si mohu objednat vybrané zboží?

Odpověď: Svou objednávku můžete vytvořit jednoduše na naší zákaznické lince zdarma na telefonu 800 115 325, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Nechcete-li však provolávat minuty svého tarifu, zanechte nám zprávu ve formuláři a my Vám obratem zavoláme nazpět. Zboží je možné objednat s doručením přímo na Vaši adresu, nebo si vybraný sortiment zakoupit přímo z našeho skladu.


Otázka: Rád bych si zboží zakoupil přímo z Vaše skladu, ale nemám jej jak odvézt…

Odpověď: Máte-li zájem si zboží vyzvednout osobně, navštivte nás a vše vyřídíme na místě. K zakoupenému zboží Vám rádi zapůjčíme přívěsný vozík a zboží si tak můžete odvézt až domů vlastním automobilem.


Otázka: Jak zjistím, že objednané množství je skutečné a odpovídá mé objednávce?

Odpověď: Všechny zavážené objednávky, včetně objednávek přímo z našeho sladu, převažujeme na certifikované digitální váze a za naprostou samozřejost považujeme vystavení vážního lístku. Svou celkovou hmotnost včetně automobilu, případně i vozíku, můžete vidět přímo před váhou na digitální obrazovce, která slouží pro Vaši kontrolu.


Otázka: Dnes nemám čas a zítrá má pršet, můžete mi přivézt objednané zboží za několik dnů?

Odpověď: Samozřejmě, domluvíme se na Vám vyhovujícím termínu doručení. Pokud je v daný den opravdu nepříznivé počasí, zavoláme Vám a objednávku případně přeobjednáme.